Det vigtigste aktiv Top-Rengøring har er tilfredse kunder. Det kan kun bevares ved at have motiverede og veluddannede medarbejdere. Vi søger derfor at ansætte, uddanne og fastholde en medarbejderstab der er blandt de bedste i branchen, hvad angår kvalifikationer og flair for service.
Rengøringsbranchen har de seneste år oplevet en tilstrømning af underbetalt udenlandsk arbejdskraft der kommer til Danmark og arbejder under forhold som ingen danskere ville byde sine medborgere. Den udvikling ønsker Top-Rengøring ikke at være en del af. Selvom vi beskæftiger medarbejdere af mange nationaliteter, så taler de alle dansk og er ansat på dansk overenskomst med 3F. Når du indgår en serviceaftale med Top-Rengøring kan du derfor roligt se dig selv i spejlet, også efter vi har pudset det.
Beslutninger der vedrører den enkeltes arbejdssituation træffes så vidt muligt i samråd med den enkelte medarbejder - det fremmer både forståelsen for beslutningen og medarbejderens engagement i organisationen.
Vi afholder jævnligt interne kurser/møder for at give medarbejderne indsigt i ledelsens dispositioner, for at dygtiggøre os og for at støtte korpsånden.
Som supplement til vor personalepolitik har vi desuden udarbejdet en sygepolitik der hjælper medarbejderen til at fastholde sin stilling hos os.