TOP-RENGØRING ønsker at opfylde vore kunders forventninger, samt at give kunderne en korrekt betjening.
TOP-RENGØRING vil anvende kvalitetsstyrings- og miljøledelsessystemet som et værktøj til at sikre, at vi opfylder vore kunders og egne krav.
TOP-RENGØRING har derfor udarbejdet en kvalitetspolitik, som udtrykker de hensigter, vi vil efterleve, udover at overholde relevante love og bestemmelser, samt lave forbedringer her fra.
- TOP-RENGØRING vil ved hjælp af tydelig aftale sikre, at kunderne får deres forventninger opfyldt.
- TOP-RENGØRING vil anvende kundesamtaleblade for at sikre, at den indgåede aftale er fuldstændig og entydig.
- TOP-RENGØRING vil udføre kvalitetskontrol for at sikre, at der følges op på kundernes tilfredshed.
- TOP-RENGØRING ønsker at uddanne og fastholde en medarbejderstab der er blandt de bedste i branchen, hvad angår kvalifikationer og flair for service.
- TOP-RENGØRING vil uddanne og informere medarbejderne løbende, for derved at sikre opbakning omkring TOP-RENGØRINGS kvalitetsstyringssystem. Medarbejderne skal motiveres til at udvise kvalitetsbevidsthed, og der skal fra ledelsens side, bakkes op omkring forslag til forbedringer.
- TOP-RENGØRING vil sikre høj motivation og engagement fra vore medarbejdere, da det er dem som sikrer kvalitetsniveauet hos kunden. Dette sikrer vi ved at være nærværende og lyttende over for medarbejderne. Samt sikrer vi dem ordnede ansættelsesforhold, og giver dem gode muligheder for uddannelse og personlig udvikling.